Ključno razdoblje učenja
BLUE | YELLOW | RED | GREEN |
---|---|---|---|
Djeca ovladavaju elementima rečenice u svim jezičnim vještinama – govoru, čitanju i pisanju. Znaju izraziti koncept jednine i množine, vlasništvo, jednostavne opise lica i stvari, imenovati predmete, odrediti im boju i broj. There are three white rabbits in my Uncle's hat. |
Djeca mogu izgovoriti, razumjeti, pročitati i napisati više rečeničnih cjelina o jednoj temi – stvarajući tako kompozicije ili sastave, odnosno sposobnost davanja višestrukih informacija na zadanu temu. Ovo je glavni obrazovni cilj druge godine.
Uče izraziti što im se sviđa i ne sviđa. Povećava se broj aktivnih glagola, uče se glavni i redni brojevi, dani u tjednu i mjeseci, te izražavanje datuma. A giraffe is an animal. It lives in Africa. It has got a long neck and four long legs. It's orange, brown and black. It eats grass. It can't fly. |
U trećoj godini na redu je slušanje i pričanje priča složenije fabule. Rečenice su i dalje jednostavne, no treba svladati tvorbu prošlog vremena i nepravilne glagole. U ovoj godini se još intenzivno radi čitanje i pisanje, ali se nastava počinje u potpunosti voditi na engleskom jeziku. Nije rijedak slučaj da mališani ne polože pismeni ispit na prvom roku, no nastavnici po potrebi interveniraju s nekoliko sati besplatne dopunske nastave, kojom se gotovo uvijek mogu popraviti uočeni problemi. | U posljednjoj godini programa najveći broj polaznika tečno čita i bez napora prati nastavu na engleskom jeziku. Pisanje je vrlo dobro, i razvoj vještina usmjeren je na stvaranje samostalnih jezičnih cjelina o poznatoj ili nepoznatoj temi. Uvježbava se storytelling – pričanje priča složenije fabule.
Na kraju školske godine djeca već samostalno govore, čitaju i pišu. Strani jezik su naučili i postigli punu jezičnu funkcionalnost na A2+ razini, i to sa B1 slušanjem i govorom. |